Csapatépítő játék applikáció szabadulószobás analóg elemekkel
Csapatépítő játék applikáció szabadulószobás analóg elemekkel
Csapatépítő játék applikáció szabadulószobás analóg elemekkel
Csapatépítő játék applikáció szabadulószobás analóg elemekkel
Csapatépítő játék applikáció szabadulószobás analóg elemekkel

CÉGES CSAPATÉPÍTŐ JÁTÉK szabadulószobás analóg elemekkel – “Mentsétek meg az Emberiséget!”

Egy csapatjáték ára:59 000 Ft

A “Mentsétek meg az Emberiséget!” címet viselő céges csapatépítő játékunk 7 fős csapatokkal 15 csapatig, akár 105 fő részvételével “dobozból kivéve” azonnal játszható a megrendelést követően.

Kültéren és beltéren is országos kitelepüléssel!

Kitűnő csapatépítő ötlet évvégi céges karácsonyi partira, bulira is. Csapatlétszámtól függő sávos kedvezmény akár 25%-ig!

Csapatépítő játék, egyben tréning modul nem csak magyar nyelven, hanem angolul is.
Magyarországon egyedülálló megoldás: professzionális mobil applikáció vezérelte csapatjáték több, mint 40 analóg kellékkel, beépített kiterjesztett valóság (AR) funkcióval – felejthetetlen csapatélmény a kollégáknak!

Kinek ajánljuk: Multinacionális cégek, mikro-, kis- és középvállalkozások alkalmazottainak, rendezvényügynökségeknek, baráti társaságoknak, hotel vendégeknek esős napokra. Szervezetfejlesztési folyamat moduljaként, különálló tréningként is ajánljuk egész évben. Kedvező időjárás esetén jól előkészített kültéri helyszínen is játszható amennyiben biztosított a mobil készülékek internetkapcsolata.

Mit nyújtunk: Egyedülálló élményt kiterjesztett valóság élménnyel, digitális és analóg elemekkel, szabadulószobás fejtörőket, AHA! és Flow élményt. A játék lezárásaként tapasztalt pszichológus és HR tanácsadó értékeli az eredményeket – opcionális.

Hogyan játszható: A megrendelő egyedi igényei alapján történt egyeztetést és szerződéskötést követően az előkészített játékot a játékmester, Mr.Smith ügynök személyes irányításával játsszák a csapatok egymással és az idővel versengve… Egész évben, bármikor, beltérben és kedvező időjárás esetén kültéren is.

Van egy perced? Akkor tekintsd meg a legfrissebb videónkat a legutóbbi, 103 fős lejátszás képeivel

A játék elérhető magyar és angol nyelven is.

Feltétlenül olvasd el az alábbi információkat, mint a „Mobil telefonos játékainkról„, „A játék menete„, valamint a „GYIK – Gyakori kérdések” részt.

 

  • Értékelések 5 Vélemény
    5/5
  • Játék típus Mobil típus
      Android, iPhone/iPad
    • Nehézségi fok Kihívás
      8/8
    • Ideális létszám Csapatjáték
      7 fő
    Egy csapatjáték ára: 59 000 Ft
    Rövid tájékoztató a kiterjesztett valóság (AR) és GPS alapú nyomozós mobil applikációinkról, valamint erről a konkrét játékról: CÉGES CSAPATÉPÍTŐ JÁTÉK szabadulószobás analóg elemekkel – “Mentsétek meg az Emberiséget!”

    Játékaink különlegessége a beépített kiterjesztett valóság funkció (angolul: augmented reality, vagy AR).

    A funkciót illetően bővebb ismertetővel szolgálunk ezen az oldalon.

    -*-

    A csapatépítő játék cselekménye

    Ismeretlen eredetű veszélyes fertőzés hullámai sodorhatják katasztrófába a világot. Robert Sens professzort és csapatát – akik az ellenszérumon dolgoztak – két héttel ezelőtt elrabolták. Ezen túlmenően az Ebola vírus hat legveszélyesebb mutációját ellopták laboratóriumából. Jelenleg ezeknek a vírusoknak a terjedését jelentették a világban. A járvány megállíthatatlanul terjed. A WHO (Egészségügyi Világszervezet) eddig még nem tudta meghatározni, hogy a 6 mutáns közül melyik okozza a megbetegedéseket, így nem tudta elkészíteni az antiszérumot a járvány megállítására.

    A WHO megbízottja, Smith ügynök több csoportot küld a laboratóriumba a vírusok dekódolására és megfelelő ellenanyag létrehozására. Eligazítás után a csapatoknak be kell hatolniuk a laborba, hogy nyomokat keressenek, a missziót végrehajtsák, és a játék végén átadják neki az antiszérumot.

    A csapatok mindegyike azonos feladatsort kap, de mindegyik csapat külön “virtuális” pályán jut előre a megoldásig. Ezeket a pályákat 15 különféle város nevekkel jelöljük. A városok, ahol a játékosok küzdenek a járvány terjedése ellen a következők: Budapest, Frankfurt, Amsterdam, Zürich, Wien, Brüssel, Koppenhága, Kairo, Dubai, Tunis, Camp de Mar, München, Hammamet, Riyadh, Salalah.

    Az a csapat nyer, amelyik:

    • dekódolja az antiszérumot, és átadja Smith ügynöknek a legrövidebb időn belül – (az időkorlát 60 vagy 90 percre állítható az admin felületen),
    • és a legkevesebb fertőzést szerzi munka közben.

     

     

    A nyomozós / csapatépítő játék csomag tartalma dióhéjban
    Mit tartalmaz ez a nyomozós / csapatépítő játék?Elemek, amelyek szerepelnek a nyomozós / csapatépítő játék árában.

    FONTOS! A honlapon feltüntetett ár egy csapat lejátszására kalkulált irányár. A végleges díjat az igények felmérését követően tudjuk megadni. Játékunk akár 105 fős csapatépítésre nyújt lehetőséget, 7 fős csapatokban, összesen 15 csapat összeállásával.

    Tovább az ajánlatkéréshez >>>

    A “Mentsétek meg az Emberiséget!” címet viselő csapatjáték ára a következőket foglalja magában:

    • Előzetes konzultáció, igényfelmérés, és a megrendelő igényeihez szabott elemek, megoldások
    • Csapatonkénti egy eszköz hozzáférés biztosítása a játék applikációhoz. Ennek előfeltétele, hogy az ingyenes „Nyomozz Velünk” keretalkalmazás előzetesen telepítve legyen az eszközön.
    • Több, mint 40 analóg játék eszköz, amelyek mind szükségesek a játék lejátszásához: számzáras táska, nyomtatott anyagok, írásos segédanyagok, íróeszközök, stb.
    • Igény szerint humán tanácsadó elemzése, értékelése az egyes csapattagok kompetenciáiról.
    Mit NEM tartalmaz a nyomozós / csapatépítő játék?Elemek, amelyek nem szerepelnek a nyomozós / csapatépítő játék árában.

    Elemek, amelyek nem szerepelnek a csapatépítő játék árában:

    • Mobil eszköz, amelyből egy darabot minden csapatnak magával kell hoznia a BOD (Bring your Own Device) elvnek megfelelően. Javasoljuk minél nagyobb képernyő méretű eszköz – tablet, iPad – használatát
    • Terembérlés
    • Ellátás
    • Egyéni vagy csoportos biztosítás

    További információk az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) oldalunkon >>>

    1. 1. Lépés A keretalkalmazás letöltése, telepítése

      A megállapodást követően, és legalább két nappal a csapatjáték lejátszása előtt szükséges az ingyenes “Nyomozz Velünk” keretalkalmazást letölteni a Google Play és Apple iTunes áruházakból. Ezt minden csapattag megteheti akár regisztráció nélkül is, hogy ismerkedjen az applikáció kezelőfelületével, funkcióival.
      A csapatjáték lejátszásához viszont javasolt csapatonként egy nagyobb képernyőjű eszköz (Andriod tablet vagy iPad) használata, így minden csapattag könnyen ráláthat a képernyőre.

    2. 2. lépés Regisztráció

      Az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadását követően egy csapattagnak mindenképpen be kell regisztrálnia az applikációba. Javasoljuk, hogy a már előre kiválasztott csapatvezető legyen ez a személy, és a “Felhasználónév” mezőben adja meg csapatának fantázia nevét, hogy a játékmester könnyen azonosíthassa a csapatot.

      A csapatvezetőnek a “Felhasználónevet”, azaz Csapat nevet és a regisztrált e-mailt legalább egy nappal a játék megkezdése előtt el kell küldenie a hello@ar-game.hu e-mail címre, hogy a játékmester hozzárendelhesse azt az adott pályához.

      A játékmester válaszüzenetében elküldi a rövid Csapatjáték ismertetőt, és kéri, hogy a csapatvezető azt ossza meg a csapattársakkal.

      A regisztráció bármikor átvihető egy másik készülékre. Ha esetleg lemerülne az akkumulátor, akkor a regisztrációs adatokkal egy másik eszközön folytatható a játék. Tartalék akkumulátor nem szükséges, de azért a töltöttség legyen legalább 70%-os.

    3. 3. Lépés Ismertető/Eligazítás

      A játék megkezdése előtt a helyszínen a játékmester (Smith ügynök) ismerteti a “válságos” helyzetet, eligazítást tart, és válaszol az applikációval és a játékmenettel kapcsolatos kérdésekre, majd megkéri a csapatokat, hogy a mobil készüléken frissítsék a játéklistát.

    4. 4. Lépés Csapatjáték adatcsomag

      A “Mentsétek meg az emberiséget!” címet viselő csapatjáték adatcsomagját a csapatoknak még élő adatkapcsolattal (WIFI, vagy mobilnet) be kell tölteniük az eszközre. Ennek módját a játékmester illusztrálni fogja. A játékosok haladását abban az esetben tudja a játékmester követni, ha mindegyik készülék folyamatosan kapcsolódik az internetre a lejátszás során.

    5. 5. Lépés Lejátszás

      A játék során a csapatoknak a Mobil Egészség Ellenőrző Készülékben (maga az applikáció) követniük kell a kapott utasításokat, és közös munkával kell megoldaniuk a feladatokat az időhatáron belül.

    6. 6. Lépés Végjáték

      Az a csapat a nyertes, amelyik elsőként adja át Smith ügynöknek a helyesen dekódolt az antiszérumot időkorláton belül, és a legkevesebb fertőzést szerzi munka közben.

    7. 7. Lépés Kiértékelés - opcionális

      Pszichológus végzettségű HR-tanácsadónk segíti az élmények feldolgozását, a személyiség- és viselkedésbeli sajátosságok azonosítását, az önismereti kép erősítését mind az egyének, mind a csapatok szintjén.

    Nyomozós játék regisztráció

    Nyomozós játék regisztráció

    A nyitó képernyőn válaszd a Regisztráció menü pontot. A játékok ugyan regisztráció nélkül is lejátszhatóak, de ha regisztrálsz, az alábbi előnyöket élvezheted: 1) kedvezmény további játékainkra 2) készüléked esetleges lemerülése esetén másik eszközön folytathatod a játékot

    Regisztrációs képernyő városfelfedező játék

    Regisztrációs adatok megadása,az ÁSZF és az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása.

    Nyomozós mobil játék

    A játék indítása

    Az 1. lépésnél minden fontos tudnivalót megtalálsz a játékkal kapcsolatban. Mindenképpen nézd át a funkciókról készített képes ismertetőt is.

    Digitális és analóg elemek kombinációjával tettük élvezetesebbé és egyedivé játékunkat.
    Jeleket kell keresni, és minden részletre ki kell terjeszteni a figyelmet.
    Valódi flow és AHA! élményt kínálunk.

    Ami pedig újdonság a játékunkban, az a kiterjesztett valóság alkalmazása.
    A játék végén tapasztalt pszichológus, HR tanácsadó értékeli az eredményeket.

    Segítségével egy okos eszköz (mobil, tablet) kameráján keresztül látott élő képet a szoftver egy más virtuális tartalommal, fotókkal, animációkkal egészíti ki, így lényegében képesek vagyunk a valós világhoz virtuális képeket, 3D-s modelleket, vagy feladatokat hozzárendelni.

    Multinacionális cégek, mikro-, kis- és középvállalkozások alkalmazottainak, rendezvényügynökségeknek, baráti társaságoknak, hotel vendégeknek esős napokra.

    A játék helytől függetlenül bárhol játszható: akár beltérben, akár szabadban játszhatjuk anélkül, hogy bármilyen beállítást meg kellene változtatni.

    A talányokat és a tippeket a laboratórium térképén és az alkalmazás feladataiban rejtettük el, akár egy szabaduló szobában. A laboratórium térképe be van építve az alkalmazásba különálló térképként, valamint nyomtatott formában is rendelkezésre áll.

    Egy darab három évesnél nem régebben vásárolt mobiltelefonra vagy tabletre. A teljes élményt csak az Andriod 4.4 és iOS 10.0 vagy újabb verziójú eszközökön lehet elérni.

    A játék nem igényel lexikális tudást. A feladatok között vannak egyszerűek, de nagyon összetettek is, amelyeket csak összehangolt csapatmunkával, az analóg és digitális elemek összevetésével oldhatnak meg a játékosok.

    A változatos feladatok a résztvevőket különféle módon állítják kihívások elé. Az ellenszer időkorláton belüli kifejlesztése a csapatszellemet növelő hatékony együttműködés során lesz sikeres. A csapatoknak kódokat kell feltörni, összefüggéseket kell megtalálni, és rejtvényeket kell megoldani.

    Az ideális létszám 7 fő, mert az elrabolt laboratóriumi személyzet is 7 fős volt, de minimum 4 fő az ajánlott.

    A 7 fős csapatok tagjainak mindegyike megkapja Sens professzor stábjának egy-egy beléptető kártyáját. Az egyes résztvevőknek különböző területen vannak erősségei, amelyekre szükség lesz a küldetés befejezéséhez. Céljuk elérése érdekében a résztvevőknek együtt kell működniük, mert csak valódi csapatmunkával sikerülhet a misszió.

    Igen. Az applikációba teljesen automatizált segítségnyújtó rendszer van beépítve, amely hol egyszerű, hol komolyabb tippeket kínál fel, így segítve a csapatoknak, amikor elakadnak. Viszont ennek ára van: amikor a résztvevők segítségért folyamodnak, azzal időt veszítenek, és még a fertőzöttek száma is növekszik.

    Ez esetben a játékmester meghosszabbítja a játékidőt, ezáltal a fennmaradó feladatok újból aktívak és megoldhatók lesznek, így elkerülhető a frusztráció.

    A játékmestertől kapott egyedi kóddal minden játékot csak egyszer lehetséges végigjátszani. A játék elévül amikor a csapat megtalálta a végső megoldást, így újabb csapat már nem tudja lejátszani ugyanazzal a kóddal.

    Összesített értékelés
    5/5
    Balogh Anna
    Dátum: 12/02/2020
    5/5

    Szerencsére kipróbálhattam már 3 Nyomozz Velünk játékot is és mindegyik nagy élmény! :-) A badacsonyi játék egy különlegesen jó kikapcsolódás volt, a tapolcai egy izgalmas családi program, a szabadulószobás csapatépítő játék pedig igazi kihívásokat jelentett. Mindegyik verzióban jól éreztem magam, a kirándulással egybekötött, szabadtéri játék pedig igazán maradandó élmény volt.

    Komáromy Gergely
    Dátum: 08/02/2020
    5/5

    Köszönöm a lehetőséget a játékra! nagyon jó gondolkodtató feladatokat találtatok ki nekünk, ajánlani tudom mindenkinek aki szeret gondolkodni játék közben is.

    Katona Attila
    Dátum: 03/02/2020
    5/5

    az egesz folyamat a betanitastol kezdve az eredmenyhirdetesig gordulekenyen folyt, mindig mindenki tudta, hogy miert kuzd es valos eselye van gyozedelmesen tavozni. a szervezoseg kozvetlen, nyilt, baratsagos es profi benyomast keltett, nincs ketsegem afelol, hogy ha masik jatekukat probaljuk ki, akkor is emlekezetes elmenyekkel gazdagodnank.

    Gaálné Kővári Hedvig
    Dátum: 03/02/2020
    5/5

    Izgalmas élmény volt, köszönöm! Nagyon érdekes lehet szabad téren is.

    Vincze Lora
    Dátum: 02/02/2020
    5/5

    Megéri kipróbálni!

    Köszönjük, hogy velünk játszottatok. Ha értékelitek a játék élményt, új játékaink árából növekvő kedvezményt adunk.
    Az e-mail címed nem lesz publikus. Lásd ÁSZF 13. Felelősség 25.pontja

    Értékel HU-ENG (#35)